Átlépte az egymilliót a Rádió 1 hallgatottsága

Egymillió fő fölé emelkedett a Rádió 1 napi hallgatóinak száma a TNS-Hoffmann-Mediameter legfrissebb adatai szerint. A Reggeli Show, valamint a Rádió 1 egész napos programja is piacvezető a legfontosabb kereskedelmi célcsoportokban, a rövidesen a hálózathoz csatlakozó helyi rádiókkal együtt pedig több százezer fővel növekedhet a potenciális hallgatók száma.

A legfrissebb (február-március-április havi összevont) mérések adatai alapján stabilan egymillió fölött van a Rádió 1 napi hallgatóinak száma. A Rádió 1-nek 1.020.000 fős tábora van nap mint nap a legszórakoztatóbb műsorokkal és az igazi mai slágerekkel. 

Átlépte az egymilliót a Rádió 1 hallgatottsága


Átlépte az egymilliót a Rádió 1 hallgatottsága


A TNS-Hoffmann Mediameter 5541 fős mintát vett alapul, ezzel a méréssel a piacon a legnagyobb mintaelemszámot produkálja. Ez a hallgatói szám a következő hónapokban előreláthatóan tovább emelkedik majd, Pécs és a Baranya megyei régió négy rádióval már csatlakozott, további hat város pedig hamarosan csatlakozik a Rádió 1 Network hálózatához, több százezer potenciális új rádióhallgatóval.


Átlépte az egymilliót a Rádió 1 hallgatottsága
A Rádió 1 napi hallgatottsága hónapok óta folyamatosan emelkedik, köszönhetően Sebestyén Balázsék reggeli műsorának, az igazi mai slágereknek, a legszórakoztatóbb műsorvezetőknek, és a legnépszerűbb lemezlovasoknak. A Reggeli Show országszerte több ezer embert mozgatott meg a napokban az első Rádió 1-es roadshow keretein belül, és tovább erősítette piacvezető státuszát: országosan a 15-59 és a 18-49-es, magas vásárlóerővel rendelkező korosztályban is az első helyet foglalja el.


Átlépte az egymilliót a Rádió 1 hallgatottsága


170525 radio1 hallg2


A Rádió 1 Budapesten a reggeli műsorsávot követően is megtartja piacvezető pozícióját a magas vásárlóerejű célcsoportokban, köztük a kiemelten fontos 15-59-es korosztályban is.

A nyártól kibővülő vételkörzet:

170525 radio1 ujvk


Hír forrása: RADIOSITE.HU

MyOnlineRadio.hu - Publikálás ideje: