Változás a közmédia rádióinak reklámidő-értékesítésében

Ezentúl az Atmedia látja el a feladatot.

Április 18-tól az Atmedia értékesíti a közszolgálati rádiók (Kossuth Rádió, Petőfi Rádió, Bartók Rádió és Dankó Rádió) reklámidejét – írja a Médiapiac. Az MTVA hirdetési felületeinek kezelési jogával rendelkező Media Services Company (MSC) Kft. ezzel egyidejűleg befejezi együttműködését a Radio Sales House-szal, amely mostantól a helyi rádiós piacra szeretne koncentrálni.

Az Atmedia rádiós részlegét Galavics András, az RSH korábbi kereskedelmi igazgatója fogja vezetni, és vele együtt értékesítési munkatársakat is átvesznek a rádiós kereskedőháztól. Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezetője elmondta: „Az MSC leányvállalatunk működése hatékonyabbá válik azáltal, hogy a jövőben az országos lefedettségű közrádióadók reklámértékesítését közvetlenül az Atmedia végzi, így az Atmedia hirdető partnerei is könnyebben, egy értékesítési rendszeren keresztül érhetik el a jövőben az országos adók reklámfelületeit.”

Hanák Tamás, az RSH ügyvezetője a jövőben az értékesítés felügyeletét is átveszi. „Az RSH tapasztalata, hogy a kereskedelmi piacon a korábbi időszakhoz képest ma egyértelműen hatékonyabban értékesíthetők önállóan a saját körzetükben jellemzően piacvezető helyi rádiók. Az RSH portfólióját választó hirdetők a kampányaikat – az NMHH mérései alapján – a leghallgatottabb helyi műsorkörnyezetben helyezhetik el, ami kiemelkedő lehetőség a márkák számára” – mondta Hanák Tamás.

RADIOSITE

Hír forrása: RADIOSITE

MyOnlineRadio.hu - Publikálás ideje: