MediaTime: piacvezető Rádió 1, erősödő Retro Rádió

A rádiózás továbbra is népszerű.

A fiatalok kedvence a Rádió 1, a Retro Rádió térnyerése miatt pedig több rádió is veszített hallgatótáborából – áll a Rádió 1 és a Retro Rádió reklámidejét értékesítő MediaTime sajtóközleményében, amiben a Kantar-Hoffmann júniusra, júliusra és augusztusra vonatkozó összevont hallgatottsági adataira hivatkoznak. A mérés szerint a rádiózás még mindig rendkívül népszerű, a 15 év feletti lakosság csaknem 72%-a naponta hallgat rádiót.

MediaTime: piacvezető Rádió 1, erősödő Retro Rádió

(forrás: MediaTime)

 
Országos szinten a 15 és 39 év közöttiek rádiózási szokásaiban nincs jelentős változás. Körükben a Rádió 1 éri el a legtöbb embert, második a Petőfi Rádió, majd a Music FM következik.

MediaTime: piacvezető Rádió 1, erősödő Retro Rádió

(forrás: MediaTime)

 
A fővárosi 18-59-es korosztályban is az igazi mai slágereket játszó adó áll a dobogó élén, ahova még a Music FM és a Sláger FM fért fel.

MediaTime: piacvezető Rádió 1, erősödő Retro Rádió

(forrás: MediaTime)

 
A MediaTime szerint a megváltozott piaci helyzet legnagyobb vesztese a Sláger FM, amely elveszítette hallgatóinak harmadát ebben a korcsoportban. A rádiós kereskedőház megjegyzi azt is, hogy bár a Retro Rádióról még nem állank rendelkezésre hallgatottsági adatok, látható, hogy átrendezte az országos és a budapesti rádiók sorrendjét.

MediaTime: piacvezető Rádió 1, erősödő Retro Rádió

(forrás: MediaTime)

 
A közleményből az is kiderül, hogy a budapesti 18-49 és 15-39 évesek körében azonos a rádiók rangsora: első a Rádió 1, második a Music FM, harmadik a Sláger FM, és negyedik a Petőfi Rádió.

RADIOSITE

Hír forrása: RADIOSITE

MyOnlineRadio.hu - Publikálás ideje: