A MediaTime értékesíti a Best FM reklámidejét

Az új rádió a 30-49 év közöttieket szeretné megszólítani.

Debrecen, Székesfehérvár, Eger és Zalaegerszeg után 2019 szeptember 17-én elindult a budapesti Best FM, amely a kilencvenes és kétezres évek legjobb zenéivel várja a hallgatókat, olyan dalokkal, amelyek garantáltan ismerősen csengenek egy széles korosztály számára – írja a MediaTime közleménye.

A vidéken népszerű, Budapesten új adó a kilencvenes és kétezres évek legnagyobb magyar és nemzetközi sztárjainak slágereit, ma már ritkábban hallható, de egykor folyamatosan dúdolt dalait játssza. A hazai előadók közül bármikor felcsendülhetnek például a Back II Black vagy éppen a TNT legismertebb és legnépszerűbb slágerei. A nagy sztárok közül többek között Robbie Williams, a Backstreet Boys, Madonna, George Michael, Celine Dion vagy Cher is állandó vendége lesz dalain keresztül a Best FM-nek.

Az új rádió a zenén túl reggelente hat és tíz között fél óránként, tíztől este tíz óráig pedig óránként jelentkezik a legfrissebb helyi hírekkel, információkkal. A hírszerkesztők garantáltan friss és hasznos, elsősorban a budapestieket érintő információkkal látják el a hallgatókat. Azok számára is napi szintű tájékoztatással és ajánlóval szolgálnak, akik a fővárosban és környékén keresnek programot. A Best FM célcsoportja elsődlegesen a 30-49 év közötti aktív, jövedelemmel rendelkező, magas vásárlóerejű felnőtt korosztály – áll a tájékoztatóban.

A MediaTime Kft. reklámértékesítési portfóliója az országos Rádió 1 Network és Retro Rádió, valamint 50 helyi rádió mellett a budapesti Best FM-mel egészül ki, így országosan és lokálisan, célcsoport orientáltan kínál hatékony, széles körű reklámmegjelenési lehetőségeket. A Best FM műsorának gyártását a Radio Factory Kft. végzi.

RADIOSITE

Hír forrása: RADIOSITE

MyOnlineRadio.hu - Publikálás ideje: