Jelentősen nőtt a Rádió 1 hallgatottsága
Ne maradj le a legfrissebb rádiós hírekről, kérj értesítést a harang ikonra kattintva!
Tovább erősítette piacvezető pozícióját a kereskedelmi csatornák versenyében a Rádió 1. A TNS-Hoffmann – Mediameter konzorcium legfrissebb hallgatottsági adatai alapján az előző mérés időszakához képest, közel 10 %-kal növekedett a hallgatók száma, országosan a legnépszerűbb kereskedelmi csatorna, Budapesten pedig a 15-39-es célcsoporton kívül, mára a 15-59-es korosztályban is piacvezető lett a rádió.
A legfrissebb mérési adatok igazolták az előzetes várakozásokat – az országos és lokális tartalmaknak köszönhetően a Rádió 1 mindössze néhány hónap alatt, országosan és helyi szinten is a legnépszerűbb kereskedelmi rádióvá vált. A TNS-Hoffmann – Mediameter konzorcium 2016. november végén és 2017. januárban a szokásos 1847 fős, míg 2016. decemberének első heteiben dupla méretű, 3694 fős mintán vizsgált hallgatottsági kutatása alapján, a Rádió 1 hálózata a kereskedelmi csatornák versenyében, tovább erősítette piacvezető pozícióját. A friss adatokból kiderült, hogy a Rádió 1 napi hallgatóinak száma 808.000 fő, ezzel az előző, november-decemberi összevont mérési időszakhoz képest több, mint 10%-kal emelkedett a rádió hallgatottsága. A legutóbbi kutatás szerint, Budapesten a Rádió 1 a kereskedelmileg fontos, 15-49 és 15-59-es korcsoportban is piacvezető.
A kiemelten, a fiatalokat célzó csatornahálózat - az országos adókhoz képest, kisebb lefedettsége ellenére – szinte azonos hallgatottsági adatokat produkál, a 15-39 éves célcsoportban, Budapesten pedig piacvezető státuszban van.
A hallgatottság növekedéséhez jelentősen hozzájárult, a december elején induló Reggeli Show, Sebestyén Balázzsal, Rákóczi Ferivel és Vadon Janival. Tíz órától a legnépszerűbb és legváltozatosabb slágerek sorával várja hallgatóit a rádió, délután a Cooky Show-val folytatódik a szórakoztatás, esténként pedig Magyarország legnépszerűbb DJ-inek műsora hallható a csatornán.
A Rádió 1 Magyarország népszerű hálózatos rádiója, amely az országos műsorstruktúrát ötvözi a lokális tartalommal, ezáltal az országos és a helyi hirdetők számára egyaránt hatékony reklámfelületet kínál a meghatározó műsorsávokban. A rádió hallgatottságában, a februári országos reklámkampánynak, illetve a hamarosan növekvő lefedettségnek köszönhetően, további jelentős emelkedés várható.
Az adatok forrása a Rádió 1 sajtóosztálya.