Egységes arculatot kapott a Radioplayer
Ne maradj le a legfrissebb rádiós hírekről, kérj értesítést a harang ikonra kattintva!
Az online rádiós platformot egyre több ország használja.
Azonos designja lesz a Radioplayer Worldwide Ltd. alá tartozó, jelenleg nyolc országban működő online rádiós lejátszónak. A Radioplayer először az Egyesült Királyságban jött létre azzal a célkitűzéssel, hogy a legnagyobb rádióállomások egy helyen, azonos felületen legyenek elérhetőek az összes internetes eszközön.
(forrás: radioszene.de)
A minél széleskörűbb hozzáférhetőség és a rádióhallgatók kényelme érdekében szinte minden létező platformra elkészítették a lejátszót, így iOS-re, Androidra, Windows Phone-ra és Amazon Kindle-re is, továbbá nem rég az Apple CarPlay, az Android Auto és a Ford Sync autós médialejétszókba is integrálták a Radioplayert.
Egy ilyen kezdeményezés főleg akkor működhet jól, ha a teljes rádiós piac beáll mögé, és megtalálhatóak rajta a közszolgálati és kereskedelmi adók egyaránt. Több országban ezt még nem sikerült elérni, így a nagyobb rádiós vállalatok külön lejátszókat készítettek a saját rádióik számára. Például Svédországban az MTG csatornái az I Like Radio-n, az SBS adói pedig a Radio Play keretein belül érhetőek el, de meg lehetne említeni az Egyesült Államokat is, ahol az iHeartRadio és a Radio.com versenyzik egymással.
A Radioplayert használó országokban többnyire szakmai konszenzus van a platform használatáról, így többek között Németország, Kanada, vagy Belgium rádióhallgatói is mostantól egy egységes arculatú felületen találhatják meg kedvenc rádióikat.