Egységbe tömörültek a lengyel rádiók

A rádiózást és a rádiókban való hirdetést népszerűsítő akcióval 120,000 zlotyt gyűjtöttek beteg gyerekeknek.

Összesen 164 lengyelországi rádióban volt hallható egyszerre az a jótékonysági reklámblokk, amivel 120,000 zlotyt (csaknem 9 millió forintot) gyűjtöttek a lengyel rádiók halláskárosult beteg gyerekeknek. A lengyel rádiózás napján tartott akció az I Love Radio nevű kampány része volt, ami az öt legnagyobb rádiós műsorszolgáltató összefogásából jött létre azzal a céllal, hogy a rádiót, mint hatékony hirdetési felületet népszerűsítsék vele promóciós, tájékoztató és kutatási tevékenységekkel kiegészítve.

A rádióreklámok erejét is propagáló jótékonysági kezdeményezést hat cég, a Media Expert, a Media Markt, a Polpharma, a Renault, a Tesco és a Toyota támogatta azzal, hogy 30 másodperc reklámidőt vásároltak 20,000 zlotyért (kb. 1,5 millió forintért) egy speciális reklámblokkban, ami egy időben szólt 164 állomáson, 7,5 millió hallgatót elérve.

Az I Love Radio kutatásai szerint a lengyelek 71,5 százaléka hallgat rádiót naponta, és átlagosan 4 óra 26 percet töltenek a készülékek közelében. 43,1 százalékuk otthon, 13,1 százalékuk a munkahelyén, 35,8 százalékuk pedig az autójában teszi ezt. Lengyelországban a rádiók népszerűsége nagyon magas, és a kutatások szerint ez a fiatal korosztályokra is igaz: ők főleg az új dalok felfedezéséért hangolnak egy-egy állomásra.

RADIOSITE

Hír forrása: RADIOSITE

MyOnlineRadio.hu - Publikálás ideje: