Közzétették a Retro Rádió első hallgatottsági adatait
Ne maradj le a legfrissebb rádiós hírekről, kérj értesítést a harang ikonra kattintva!
Az új oldies állomás megjelenésével napi mintegy 1,5 millió főre nőtt a MediaTime által értékesített rádiók összhallgatottsága.
Friss hallgatottságmérési adatokat hozott nyilvánosságra a MediaTime. A Rádió 1 és a Retro Rádió reklámidejét értékesítő sales-house sajtóközleménye szerint a Budapesten és Nyíregyházán fogható Retro Rádió országos hallgatottsága már megközelíti a napi 200 ezret. A tavaly decemberben indult adó a 30-59 éves korosztályban már megkörnyékezte a Sláger FM hallgatottságát, amely a tavalyi utolsó negyedévhez képest elveszítette a hallgatóinak közel 20%-át, és 617 ezerről 510 ezerre esett vissza országos elérése.
A fővárosban a Rádió 1 a leghallgatottabb a 6 és 10 óra közötti sávban, a 15 évnél idősebbek körében és a 18-49-es korosztályban egyaránt.
A MediaTime közleménye a Kantar-Hoffmann 2018. január-március időszakra vonatkozó rádiós közönségmérésére hivatkozva azt írja, hogy Budapesten a 18-49-es korcsoportban a Petőfi Rádió elveszítette hallgatóinak jelentős részét, a 2017 utolsó negyedévében mért 16,78%-hoz képest mindössze a közönség 6,07%-a maradt a közrádióval. Mindeközben a kereskedelmileg fontos célcsoportban a Rádió 1 lett a piacvezető.
A jelentős vásárlóerővel bíró megyeszékhelyi hallgatók körében is a Rádió 1 a leghallgatottabb, országosan a 15-49-es korcsoportban pedig fej-fej mellett halad a nagyobb lefedettséggel rendelkező Petőfi Rádióval.
RADIOSITE
Hír forrása: RADIOSITE