Országos reklámkampányba kezdett a Retro Rádió
Ne maradj le a legfrissebb rádiós hírekről, kérj értesítést a harang ikonra kattintva!
Az új állomás egyre népszerűbb a hallgatói visszajelzések alapján.
A hallgatói reakciók alapján nagy sikerrel startolt a Retro, az egyetlen országosan elérhető kereskedelmi rádió, amelyen számos generáció képviselői hallhatják kedvenc dalaikat – tájékoztatott az adó.
Közleményük szerint az online hallgatottságban és a közösségi médiában is kiemelkedő sikereket ért el az alig egy hónapja működő új országos állomás: az elmúlt hetekben sikerült beelőznie a legtöbb hazai rádió internetes streamjét, a hét nagy részében tartja a második helyet, és vannak olyan időszakok, amelyekben vezet minden más adó előtt.
Azt a visszaszámláló videót, amely a rádió országos indulását hivatott beharangozni a legnagyobb közösségi oldalon, több tízezren megosztották, és organikusan, fizetett hirdetés nélkül elért több mint 1,3 millió embert. Az indulás hetében közel másfél millió embert értek el a Retro Facebook oldalain posztolt bejegyzések. A Retro Rádió Facebook rajongói oldalának közönsége dinamikusan növekszik, már több mint 50 ezren kedvelik, elérése pedig erősebb, mint a magasabb lájkszámmal rendelkező konkurens adóknak.
Reklámkampány
A Retro Rádió nagy lefedettségű országos reklámkampánnyal is erősít. Az óriásplakátok, reklámszpotok és hirdetések a legfrekventáltabb köztereken, a sajtóban, a TV2 és az RTL Csoport televíziócsatornáin, tömegközlekedési eszközök oldalán egyaránt éppúgy régiókra lokalizáltan láthatóak, mint országszerte a mozivásznakon.
RADIOSITE
Hír forrása: RADIOSITE