Egyesült Királyság: a rádió a leggyorsabban növekvő médium

Még az internetet is lekörözte.

A rádiós reklámköltések nőttek a legnagyobb mértékben az Egyesült Királyságban 2018 első negyedévében, emeli ki a brit kereskedelmi rádiók szakmai szervezete, a Radiocentre. A reklámipari szövetség adataira hivatkozva azt írják, hogy 12,5 százalékos növekedésével a rádió még az online piacon is túltett. A legnagyobb hirdetők közül többen is jelentősen növelték a rádióreklámokra szánt keretüket, a Sky pl. megháromszorozta azt egy év alatt.

Egyesült Királyság: a rádió a leggyorsabban növekvő médium

(forrás: Radiocentre)

 
“A rádió tartja magát, és továbbra is lendületben van. A rekord bevételek és a valaha mért legmagasabb összhallgatottság beharangozása után a mostani adatok csak megerősítik, hogy az audio forradalom már javában zajlik.” – mondta a Radiocentre vezérigazgatója, Siobhan Kenny.

A szakmai szervezet vezetője hozzátette: “A hirdetők egyre inkább felismerik, hogy a rádió mekkora hatással van márkáikra, és ennek megfelelően is költenek, tehát az iparágunkat ért fellendülésben egyelőre nem látszik lassulás.”

RADIOSITE

Hír forrása: RADIOSITE

MyOnlineRadio.hu - Publikálás ideje: