Újramárkázták az egyik spanyol országos rádiót
Ne maradj le a legfrissebb rádiós hírekről, kérj értesítést a harang ikonra kattintva!
A tulajdonos cég átalakította rádiós portfólióját.
Új néven folytatja a spanyol M80 Radio – írja a német Radiowoche. A 70-es 80-as és 90-es évek dalaira specializálódott állomást november 21-én keresztelték át Los40 Classic-ra, és a formátumán is módosítottak: mostantól a 80-as, 90-es évek slágerei lesznek hallhatóak az adón, azok, amik annak idején a Los40-n futottak be. A tulajdonos Prisa médiacsoportnak az a célja a rebranddel, hogy elérjék a Los 40-n felnőtt, ezáltal a márkához érzelmi kötődéssel rendelkező hallgatókat.
Az M80 Radio egyébként sem teljesített túl jól az elmúlt években, a zenei rádiók piacán mindössze 2-3 százalékos közönségarányt tudhattak magukénák, ezzel szemben a CHR formátumú Los40 piacvezető.
Nem ez volt az egyetlen változás a Prisa rádiós üzletágában az elmúlt időszakban. Októberben egy “spin-off” verziót kapott a Cadena SER, a cég prózai műsorokat sugárzó állomása, és egyben Spanyolország leghallgatottabb rádiója. A SER+ nevű új adót főleg helyi információk és események közvetítésére hozták létre, és túlnyomórészt a dance zenét sugárzó Máxima FM frekvenciáin szólalt meg, így utóbbi – Barcelona és további 6 város kivételével – visszaszorult a digitális platformokra.
RADIOSITE
Hír forrása: RADIOSITE