2021-től az Atmedia értékesíti a Retro Rádió, a Rádió 1 és a Best FM reklámidejét
Ne maradj le a legfrissebb rádiós hírekről, kérj értesítést a harang ikonra kattintva!
A sales house rádiós portfóliójának heti hallgatói elérése csaknem 80 százalékos lesz a 15 év feletti lakosság körében.
Három állomással bővül az Atmedia rádiós részlege 2021-től – jelentette be a sales house kedden. A multimédiás kereskedőház tavaly április óta a Kossuth Rádió, a Petőfi Rádió, a Bartók Rádió és a Dankó Rádió reklámidejét is értékesíti, ehhez csatlakozik jövőre a Retro Rádió, a Rádió 1 (hálózat) és a Best FM. Az így létrejövő portfólióban jelen lesz az összes országos lefedettségű adó, ezekhez a hirdetők csak az Atmedián keresztül férhetnek hozzá ezentúl.
„Multimédiás kereskedőházként eddig is elkötelezettek voltunk a rádiós piac fejlesztésében, és ezt a munkát jövőre a legnagyobb rádiós portfólió képviselőjeként még nagyobb lendülettel végezzük majd. Továbbra is mindent megteszünk, hogy a rádió, mint médium a hallgatottsági adatainak megfelelő súllyal szerepeljen a reklámtortában. A rádiós portfóliónk kiszolgálását is megújítjuk, ezért önálló rádiós igazgatóságot és promóciós osztályt hozunk létre.” – mondta el Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója.
Az Atmedia rádiós portfóliója a kezdetektől jelentős piaci részesedéssel bírt, hiszen idén is közel 4 millió hallgatót érnek el hetente, és az újabb országos lefedettségű rádióadók érkezésével ez a szám jelentősen emelkedik. A multimédiás kereskedőház kibővülő rádiós portfóliójának heti hallgatói elérése közel 80%-os a 15 év feletti lakosság körében.
RADIOSITE
Hír forrása: RADIOSITE