Reklámkampánnyal erősít a Rádió 1
Ne maradj le a legfrissebb rádiós hírekről, kérj értesítést a harang ikonra kattintva!
Országos reklámkampánnyal erősíti tovább piacvezető pozícióját február 1-től a Rádió 1. Magyarország leghallgatottabb kereskedelmi rádiójának hirdetései napokon belül elárasztják majd az utcákat, köztereket, az országos és helyi médiumokat, a tömegközlekedési eszközöket és a televízió képernyőjét is.
A TNS-Hoffmann – Mediacenter által kiadott legfrissebb (2016. november 21. és december 16. között mért) adatok szerint az ország leghallgatottabb kereskedelmi rádiója a Rádió 1 lett. A kiemelkedő eredményhez hozzájárult, hogy december elején csatlakozott a rádióhoz az ország legnépszerűbb reggeli műsorának csapata, elindult a Reggeli Show Sebestyén Balázzsal, Rákóczi Ferivel és Vadon Janival. A kutató cég közlése szerint az adót a teljes mért népesség (15 évnél idősebbek) közül 738 ezer fő hallgatja.
A Rádió 1 2017 első negyedévében tovább erősíti piacvezető pozícióját. Az országos óriásplakát, citylight és sajtókampány fókuszában a Reggeli Show sztárjai lesznek. A közterületeken, tömegközlekedési eszközökön, valamint országos és helyi médiumokban megjelenő hirdetésekkel az adó elsősorban a fő hallgatói célcsoportnak számító 15-49-es korosztályt célozta meg.
A reklámkampánnyal párhuzamosan, február 6-tól indul a Rádió 1-en a Nap slágere című játék is, amely a Reggeli Showban kezdődik és amellyel naponta többször lehet 30.000 forintot nyerni.